Onze productgaranties

Onze productgaranties

Heeft ons kookgerei uw kookervaring niet verbeterd?
Retourneer het dan binnen 30 dagen. Als u van deze optie gebruik wilt maken, begeleiden we u hier eenvoudigweg door het hele proces.

Garantieperiodes

We bieden 25 jaar uitgebreide garantie op onze producten. Bij aankoop van producten van tweede kwaliteit is de garantie niet geldig voor defecten die de reden waren voor de korting.

Kwaliteit bij ontvangst

Als een defect zich binnen een jaar na ontvangst manifesteert, wordt het artikel geacht defect te zijn geweest bij ontvangst, tenzij de aard van het artikel of het defect dit uitsluit. Deze termijn geldt niet voor de tijd gedurende welke de koper het artikel niet kan gebruiken, als hij/zij terecht op het gebrek heeft gewezen.

Vervanging van het product

Past de maat of het type van de bestelde producten niet bij u? Geen probleem. Als u de producten wilt ruilen voor andere, begeleiden we u hier eenvoudigweg door het hele proces.

Wat valt onder de garantie?

Garanties zijn niet van toepassing op producten die onjuist zijn opgeslagen, onjuist of ongeschikt zijn gebruikt, gewijzigd of gereinigd met onjuiste procedures of onjuiste reinigingsmiddelen. De garantie geldt niet voor normale slijtage, wijzigingen aan kookgerei en andere producten die de werking niet wezenlijk beïnvloeden, doorzakken van de bodem door onjuist gebruik, slijtage van het antiaanbakoppervlak van het kookgerei, inkepingen of krassen veroorzaakt door schokken of ongelukken. Garanties zijn niet van toepassing als het product buiten of in een vochtige omgeving is geplaatst. Garanties gelden alleen voor huishoudelijk gebruik, tenzij anders vermeld op het product.

Onderhoudsinstructies

Om gebruik te kunnen maken van de garantie, moet u de specifieke onderhoudsinstructies volgen die van toepassing zijn op het product. Deze instructies vindt u hier op de e-shop in de beschrijvingen van de afzonderlijke producten, op de verpakking of in de instructies die wij met de producten meesturen.

Klachtenprocedure

We behandelen alle klachten individueel. We zullen er altijd alles aan doen om de klacht naar uw tevredenheid op te lossen. Als u een klacht wilt indienen over een product dat u hebt gekocht, zullen we u hier eenvoudig door het hele proces leiden.

Hoe we te werk gaan

We inspecteren het product en beslissen individueel en naar eigen goeddunken of de betreffende garantie van toepassing is. Vervolgens repareren of vervangen we het product in kwestie door hetzelfde of een vergelijkbaar product. In deze gevallen vergoeden we de redelijke kosten. Dit geldt niet voor reparaties die niet door ons zijn goedgekeurd. De vervangen onderdelen worden ons eigendom. Als we de producten in kwestie niet meer verkopen, zorgen we voor een passende vervanging die in onderling overleg wordt bepaald.

Duur van de garantie

De garantie is geldig vanaf de aankoopdatum en duurt de periode die op het product staat vermeld. De registratie van je bestelling in ons systeem is voldoende als bewijs van aankoop.
Misschien vind je het leuk

Mand
Terug naar de winkel

Er zit nog niets in de winkelwagen.